15 Temmuz 2015 Çarşamba

THE RITZ CARLTON ISTANBUL - İFTAR YEMEĞİ


Atelier Real Food is Ritz Carlton's special restaurant. Fresh local seasonal ingredients, culinary excellence and traditional recipes are the key words for "Atelier Real Food". You can enjoy during ramadan in Ritz Carlton Istanbul a delicious lentil soup followed by a ‘meze’ plate, the exotic flavors of freshly lamb chops with oriental rice or for a lighter option and sea bass sautéed with purslane caper – lemon sauce. Yummy ;)



*Yaz geldi ve ben hiç ama hiiiç hazır değilim :S Sürekli yiyip içip yeni yeni lezzetleri keşfetmeye gidince ufaktan bir Michelin bebeği havasına girdiğimi dehşetle farkedip hemen spor salonuna koştum. Kendime yeni bir program çıkardım, hemen ağırlık çalışmaya başladım, çılgınlar gibi cardio yaptım ve "ohhh ne güzel bu kiloların hepsi gidecek" diye sevinirken bir telefon aldım. "Hadi yemeğe çıkıyoruz Ritz'e gideceğiz" "Aaaa şahane hemen geliyorum" dedim ve koşarak hazırlandım. Yani bu hikaye kısaca şunu gösteriyor ben hiçbir zaman incecik olamayacağım :S Rekor sürede hazırlanıp koşar adımlarla Ritz'e vardım ve keyifli bir manzaraya karşı yemeğimize başladık, bu arada BJK Stadının bitmesine az kalmış :)))









Ritz Carlton'un iftar yemeği zengin iftariyelikler ve mezelerle başlıyor. Bal-kaymaktan pastırmaya, patlican salatasından çiğ köfteye kadar geniş bir yelpaze karşılıyor sizi sofranızda. Sonra çorba ile devam edip hemen ara sıcağınızı seçebiliyorsunuz. Bu arada çorbalar çok lezzetli özellikle Pistou yani sebze çorbası sizi rengarenk görüntüsüyle büyülüyor :) Ara sıcaklarda iki seçeneğiniz var peynirli su böreği veya saray böreği. İkisi de çok lezzetli ama soğan ve bol cevizle hazırlanan saray böreğine bayıldık!!! Ritz Carlton'un ana yemekleri çok iddialı. İç pilav eşliğinde Kuzu Pirzola, Fırınlanmış Sebzeler ve Bulgur Pilavı yanında Döner Kebap veya Sote Semizotlu limon soslu Levrek seçebiliyorsunuz. Ben bir beyaz et sever olarak levreği tercih ettim ve çok isabetli bir karar vermişim, çok lezzetliydi.





Ve gecenin tatlı sonu: güllaç, kireçte balkabağı, baklava ve fıstıklı kadayıfdan oluşan bomba Türk tatlıları tabağı :) Bizler tam restauranttan ayrılırken duyduğumuz güzel müzik tınılarını takip edip kendimizi Bleu Lounge'da bulduk. Çok keyifli bir ortama ve güzel bir manzaraya sahip olan Bleu'da haftanın iki günü de canlı müzik oluyormuş benden söylemesi. Bu hikayenin sonunda yine tadı damağımızda kalan güzel bir yemek yemiş ve sporda verdiğim kalorileri yine geri almış oldum, ama bence değdiiii ;)







1 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

What a wonderful place :)) xx